Adbrite

Your Ad Here
Your Ad Here
Your Ad Here

Friday, May 28, 2010

اختلاف 300 میلیون تومانی استقلال و سپاهان/ جانواریو چالش جدید

انتقال ستاره برزیلی استقلال به سپاهان و رقم قرارداد او با این باشگاه اصفهانی به چالشی جدید بین این دو باشگاه تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اختلاف دو باشگاه استقلال و سپاهان با انتقال جانواریو به باشگاه سپاهان به اوج خود رسید. این دو باشگاه که فصل گذشته را با بیانیه‌های مختلف و مصاحبه‌های کنایه آمیز مدیران‌شان پشت سر گذاشتند حالا با چالشی جدید روبرو شده‌اند به نام "فابیو جانواریو".



از واپسین هفته‌های لیگ برتر می شد پیش بینی کرد که جانواریو جایی در ترکیب تیم استقلال برای فصل آینده نخواهد داشت. او که با درخشش در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باشگاه‌های متمول حاشیه خلیج فارس را هم خواهان خود می دید، پیشنهادهایی جالب توجه از باشگاه‌های داخلی دریافت کرده بود که او را ترغیب می کرد از ادامه حضور در تیم استقلال خودداری کند یا حداقل رقمی در حدود آنچه از باشگاه‌های داخلی و خارجی پیشنهاد داشت از آبی پوشان طلب کند.



جانواریو با این پیش زمینه فکری روز شنبه هفته گذشته به ملاقات واعظ آشتیانی رفت و از پیشنهادهای دریافتی از دیگر باشگاه‌های داخلی گفت. او به رقم‌های پیشنهاد شده از باشگاههای داخلی و خارجی اشاره کرد و اینکه باشگاهی حاضر است برای عقد قراردادی دوساله با او مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان بپردازند. این بازیکن برزیلی که دو فصل پیش با رقمی در حدود 180 میلیون تومان آبی پوش شده بود، علاوه بر این از باشگاه استقلال خواهان 200 میلیون تومان به عنوان پیش قرارداد می شود.



واعظ آشتیانی با شنیدن اظهارات جانواریو و مدیر برنامه‌هایش رقمی را به آنها پیشنهاد می کند که بسیار از کمتر از مبلغ موردشان بود. او با پیشنهاد قراردادی 800 میلیون تومانی به ازای دو فصل حضور در استقلال آب پاکی را روی دست جانواریو می ریزد تا او جدی‌تر از قبل از به دیگر پیشنهاداتش فکر کند. جانواریو خیلی زود به این نتیجه می رسد که امکان ادامه همکاری با استقلال نیست و تصمیم می گیرد به پیشنهاد دیگر تیم‌ها فکر کند.



در نهایت اتفاقی که قابل پیش بینی بود، رقم خورد و جانواریو سر از سپاهان درآورد. اینکه جانواریو با چه مبغلی به عضویت سپاهان درآمده است، خود بحثی جدا از انتقال او از جمع آبی پوشان به دیار نصف جهان است. بدون شک جانواریو رقمی به مراتب بیشتر از 800 میلیون تومان پیشنهادی از استقلال دریافت کرده که حاضر شده به حضور دو ساله و توام با موفقیت خود در این باشگاه پایان دهد. حتی اگر قائم مقام باشگاه سپاهان از کاهش بودجه این باشگاه خبر دهد و پرداخت رقمی بیش از یک میلیارد تومان را به این بازیکن یک "جوک" بخواند.



با توجه به اظهارات جانواریو در نشست با امیررضا واعظی آشتیانی، مدیرعامل باشگاه استقلال خیلی راحت می توان به این نتیجه رسید که پیشنهاد اغواکننده از سوی باشگاه سپاهان با این بازیکن مطرح شده است و او با در نظر گرفتن این رقم چشمگیر حاضر به جدایی از استقلال و انتقال به جمع زردپوشان شده است. در عین حال از اصفهان خبر می رسد، شامگاه چهارشنبه جانواریو قراردادی را با باشگاه سپاهان به ثبت رسانده که مدت اعتبار آن برای دو سال و رقم آن یک میلیارد و 100 میلیون تومان است.



باید منتظر روزهای آتی ماند و جدال بزرگان فوتبال ایران در فصل نقل و انتقالات را به تماشا نشست، فعلا که سپاهان با جذب جانواریو از رقبا پیش است



Thursday, May 27, 2010

شاه ماهی آبی‌ها در تور زردها

این بازیکن پس از آنکه با باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد به توافق نرسید با باشگاه سپاهان وارد مذاکره شد و...

به گزارش مهر، هافبک برزیلی تیم فوتبال استقلال در فصل گذشته با عقد قراردادی دوساله به عضویت تیم سپاهان اصفهان درآمد.

این بازیکن برزیلی پس از آنکه با باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد به توافق نرسید با باشگاه سپاهان وارد مذاکره شد و پس از توافق نهایی قراردادی دوساله با این باشگاه به امضا رساند.

جانواریو پس از عقد قرارداد داخلی با باشگاه سپاهان، با حضور در هیئت فوتبال استان اصفهان قرارداد خود را با زردپوشان اصفهانی به ثبت رساند.



بازیکن برزیلی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال تهران اولین بازیکنی است که رسما به تیم سپاهان اصفهان می پیوندد