Adbrite

Your Ad Here
Your Ad Here
Your Ad Here

Friday, April 23, 2010

یک تیم دسته اولی فینالیست جام حذفی شد / شگفتی‌ساز قهرمان را حذف کرد

تیم گسترش فولادتبریز با برتری مقابل ذوب آهن اصفهان به دیدار نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور راه یافت، تا شگفتی خود را در این رقابت‌ها کامل کند و به عنوان یک تیم دسته اولی به فینال این رقابتها صعود کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال گسترش فولاد تبریز و ذوب آهن اصفهان از ساعت 16 امروز جمعه برگزارکننده نخستین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز بودند.



این دیدار جذاب و تماشایی که در هوای بارانی شهر تبریز برگزار شد در پایان به برتری 2 بر صفر تیم میزبان و صعود این تیم به دیدار نهایی بیست و دومین دوره مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور انجامید.



تیم گسترش فولادتبریز که در نیمه اول با گل دقیقه 16 ناصر کیوان آذر ذوب آهن را پشت سرگذاشته بود در نیمه دوم نیز مقابل حملات پرتعداد تیم ذوب آهن همچون 45 دقیقه اول دوام آورد و با گل دقیقه 89 "سیلاس" به برتری 2 برصفر رسید.



در حالیکه تیم گسترش فولادتبریز خود را برای جشن پیروزی و صعود به دیدار نهایی جام حذفی آماده می کرد، داور در دقیقه 1+90 به سود تیم ذوب آهن اعلام پنالتی کرد، که این ضربه پنالتی را حسن اشجاری به بیرون زد.



بدین ترتیب تیم نوپای گسترش فولاد تبریز که در لیگ دسته اول بازی می کند و در مراحل گذشته تیم‌هایی چون مس رفسنجان، داماش گیلان و پیکان قزوین را از پیش رو برداشته بود در دیدار نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی مقابل برنده بازی امروز تیم‌های پرسپولیس و صبای قم صف آرایی خواهد کرد.


تیم ذوب آهن در حالی مقابل گسترش فولاد تبریز تن به شکست داد که در دقیقه 60 این بازی کمک داور دوم (سعید زارع) بنا بر دلایلی نامعلوم از پذیرش گل این تیم خودداری کرد.


ذوب آهن مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی بود که در مرحله نیمه نهایی فصل جاری این مسابقات با جام وداع کرد.


قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال گسترش فولاد تبریز و ذوب آهن اصفهان برعهده یدالله جهانبازی بود. او در این بازی به حمید دیوسالار، ماکان و قربانپور از تیم گسترش فولادتبریز و علی احمدی و محمدرضا خعلتبری از تیم ذوب آهن کارت زرد نشان داد.

Thursday, April 22, 2010

کمالوند: شرایط مالی تراکتورسازی خوب نباشد نمی مانم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: اگر شرایط مالی تراکتورسازی بهبود پیدا نکند در این تیم نمی مانم.



فراز کمالوند افزود: توقع هواداران تراکتورسازی از این تیم بالا رفته و وقتی توقع بالا می رود دیگر نمی شود با هر شرایطی کار کرد. سال دیگر این مردم به کمتر از قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی راضی نیستند

لیگ آلمان

جدول لیگ آلمان بصورت اردیبهشت ۲۰۰۹


Wednesday, April 21, 2010

نگرانی بنیتس از سفر تیمش به مادرید


رافا بنیتس با ابراز نارضایتی از تصمیم سران یوفا برای برگزاری رقابت‌های لیگ اروپا در تاریخ از پیش تعیین شده، نگرانی خود را از خستگی شاگردانش در سفر به مادرید بیان کرد.
به دلیل فوران آتشفشانی در ایسلند، پروازهای اروپایی با اختلالات فراوانی مواجه شده و تعطیلی فرودگاه‌ها برگزاری دیدارهای اروپایی را نیز با سختی‌هایی مواجه کرده است، بدین ترتیب که بنیتس و شاگردانش باید زمینی عازم اسپانیا شوند. این مربی اسپانیایی به این نکته اشاره کرده که بیش از هر چیزی نگران سفر برگشت تیمش از مادرید به لیورپول است که ممکن است خستگی بازیکنان تیمش در این سفر، روی عملکرد این تیم در دیدارهای لیگ برتر تاثیرگذار باشد. بنیتس در اینباره گفت: «ما شرایط را ساعت به ساعت مورد بررسی قرار می‌دهیم . ما دو راهکار پیش‌رو داریم و مهم‌ترین مسئله برای ما برگشتمان است.
ما نهایت تلاشمان را می‌کنیم تا به سمت مادرید پرواز کنیم ولی باید منتظر بمانیم. به علاوه باید برنامه سفربرگشتمان را نیز تعیین کنیم و نکته جالب توجه اینجاست که ما روز یکشنبه هم باید در رقابت‌های لیگ برتر مقابل برنلی قرار بگیریم. اگر فرودگاه‌ها باز باشند، ما شاید بتوانیم مستقیما به آنجا برویم ولی در حال حاضر مشکل اصلی ما سفر برگشتمان است. در چنین شرایط خاصی بهتر بود که بازی‌ها به تعویق می‌افتاد ولی در نهایت باید به مادرید سفر کنیم. ما دیروز اندک فرصتی داشتیم که به بازیکنان استراحت بدهیم. این شرایط ایده‌آل ما نیست ولی باید نهایت تلاشمان را به کار بگیریم تا بهترین راه را برای بازیکنانمان برگزینیم. تنها خبری که ما داریم این است که به لندن خواهیم رفت و باید ببینیم که چه رخ خواهد داد. شاید تا آن زمان فرودگاه‌ها بازشوند و بتوانیم به سمت مادرید پرواز کنیم.»

برنامه هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال

سازمان لیگ برنامه هفته سی و سوم را که گرامیداشت مقام راویان حدیث و بزرگداشت شیخ صدوق علیه الرحمه است به شرح زیر اعلام کرد.


پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۸۹ ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه


سپاهان - پیکان ورزشگاه فولادشهر اصفهان

ابومسلم - پرسپولیس ورزشگاه ثامن الائمه مشهد

استقلال تهران - راه‌ آهن ورزشگاه آزادی

استیل آذین - مس کرمان ورزشگاه اکباتان تهران

مقاومت سپاسی - شاهین بوشهر ورزشگاه حافظیه شیراز

تراکتورسازی تبریز - استقلال اهواز ورزشگاه یادگار امام تبریز
فولاد خوزستان - ذوب آهن اصفهان ورزشگاه تختی اهواز
سایپا - پاس همدان ورزشگاه انقلاب کرج

ملوان - صبای قم ورزشگاه تختی انزلی

Tuesday, April 20, 2010

برنامه و ساعت بازی های هفته 35 لیگ برتر انگلیس

برنامه و ساعت بازی های هفته 35 لیگ برتر انگلیس
.
.
.
.

..

لیگ برتر 1389 به انتها نزدیک میشود

جدول لیگ , لیگ برتر این هفته
در هفته سي و يکم ليگ برتر تيمهاي ذوب آهن و استقلال در يک بازي حساس در آزادي به مصاف هم مي ورند.دو تيم از سال 52 تاکنون 41 بار در رقابتهاي ليگ و جام حذفي به مصاف هم رفته اند که سهم پيروزيهاي آبي پوشان در اين ميان بيشتر از حريف اصفهاني است: 20 برد، 10 تساوي و 11 باخت. استقلال 52 گل به ثمر رسانده و 34 گل نيز دريافت کرده است. 3 بازي دو تيم در چارچوب جام حذفي انجام شده است. - اولين بازي دو تيم سال 52 در استاديوم ارتش اصفهان برگزار شد که استقلال با گلهاي روشن و مژدهي به پيروزي 2- صفر دست يافت. - در 19 بازي ليگ به ميزباني ذوب اهن ، استقلال 10 بار حريف را در خانه شکست داده، 4 بازي به تساوي انجاميده و 5 بار نيز ذوب اهن پيروز شده است. - دو تيم 17 بار در ليگ برتر به مصاف هم رفته اند که استقلال 6 برد و ذوب آهن نيز 6 پيروزي کسب کرده است و 5 بازي نيز به تساوي انجاميده است. استقلال 20 گل و ذوب اهن نيز 18 گل به ثمر رسانده اند. - بهترين پيروزي استقلال مقابل ذوب آهن در فصل 78 ليگ آزادگان با نتيجه 4-1 در فولادشهر رقم خورده است و در مقابل بهترين برد ذوبي ها نيز پيروزي 3- صفر در آزادي است که در فصل 83 ليگ برتر بود. - سپهر حيدري مدافع سابق ذوب اهن با 3 گل زده رکوردار گلزني در ميان بازيکنان ذوب اهن به استقلال است. در مقابل محمد نوازي هافبک سابق آبي پوشان با 5 گل ، بهترين گلزن استقلال به ذوب اهن محسوب مي شود. - منصور ابراهيم زاده سرمربي ذوب اهن که براي چهارمين بار در دوران مربيگري مقابل استقلال قرار مي گيرد، در سال 57 و در برد 3-1 ذوب اهن زننده يکي از گلهاي اين تيم به استقلال بود. ابراهيم زاده در 3 بازي قبلي مقابل استقلال به عنوان مربي يک برد، يک تساوي و يک باخت بدست اورده است.

آخرین نتایج فوتبال برای راهیابی به جام جهانی‌



آخرین نتایج فوتبال برای راهیابی به جام جهانی‌ از اروپا آمریکا آسیا و آفریقا

( group A )
در گروه اول تیمهای حاضر مسابقات جم جهانی‌ ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی تیمهای تیمهای آفریقای جنوبی ، ارگوئه ، فرانسه و مکزیک حضور دارند ،
(group B)
در گروه دوم آرژاتتین نیجریه کره جنوبی و یونان
(group C)
گروه سوم شامل تیمهای فوتبال انگلستان آمریکا اسلونی‌ و تیم ملی‌ کشور الجزایر هست که شانس صعود انگلستان از این گروه صد در صد است .
(group D)
جدال میان آلمان استرالیا و غنا است و تیم ملی‌ فوتبال صربستان هم در این گروه حضور دارد .
(group E)
جدال در این گروه میان هلند دانمارک ژاپن و کامرون است و به غیر از هلند شانس بیشتر با ژاپن است و دانمارک از کامراون شانس کمتری دارد .
(group F)
اسلواکی و ایتالیا به همراه نیو زلاند در این گروه هستند و پرگو کشور است با سبک بعضی‌ متفاوت بعضی‌‌های این گروه را از دست ندهید خصوصا اگر طرفدار ایتالیا هستید .
تیمهای اسپانیا هندوراس شیلی و سویس در این گروه قرار دارند . امیدوارم که بازی‌های زیبا و به یاد ماندنی را در پیش داشته باشیم ، جای تیم مردم ایران در این رقابتها از ابتدا بسیار خالی‌ به نظر میاید .
(group G)
در بازی ‌های جم جهانی‌ ۲۰۱۰ تیم برزیل در گروه g قرار دارد به همراه تیمهای فوتبال کره شمالی پرتغال و خلیج ایوری احساس می‌کنم که کره شمالی از آمدنش به جم جهانی‌ پشیمان خواهد شد و اگر قبل مصدوم شدن بازیکنان ستاره برزیل مدفینش از
زمین اخراج شوند آقای گول بازی‌ها یا از برزیل خواهد بود یا پرتغال ، سود قاطی‌ از این گروه برزیل و پرتغال هستند .
(group H)

Monday, April 19, 2010

جدال آسیایی ها برای آسیایی شدن

قلعه نویی: دیدار با استقلال در لیگ قهرمانان خودزنی است


امیر قلعه نویی در گفتگو با فارس، درباره دیدار سپاهان مقابل راه آهن نیز عنوان کرد: بعد از پیروزی مقابل الشباب در لیگ قهرمانان آسیا شرایط روحی بسیار خوبی پیدا کرده ایم. در طول هفته تمرینات مناسبی انجام دادیم و بازیکنان از نظر شرایط بدنی در وضعیت مطلوبی قرار دارند.
وی با اشاره به حضور نداشتن 2 بازیکن کلیدی خود برای دیدار مقابل راه آهن تاکید کرد: در دیدار با استیل آذین عقیلی اخراج شد و سیدجلال حسینی هم به علت 3 اخطاره بودن نمی تواند بازی کند. امیدوارم بازیکنان جایگزین بتوانند جای خالی آنها را به خوبی پر کنند.

تلاش باشگاه پاس برای کاهش محرومیت سوشا مکانی


مسئولان باشگاه پاس همدان در تلاشند تا محرومیت سوشا مکانی، دروازه‌بان تیم فوتبال این باشگاه را کاهش دهند و در بازی مقابل ملوان بندرانزلی از وجود او استفاده کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، سوشا مکانی در جریان دیدار پاس همدان - مقاومت سپاسی شیراز با برخی از بازیکنان این تیم شیرازی و عوامل برگزاری مسابقه درگیری پیدا کرد که متعاقب آن از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با محرومیتی یک جلسه‌ای از همراهی تیمش جریمه شد.
دروازه بان جوان و ملی پوش تیم پاس که در بازی برابر مقاومت با کارت قرمز از زمین اخراج شده بود، در بازی مقابل فولادخوزستان نتوانست تیمش را همراهی کند و علاوه بر این محرومیت تعیین شده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را نیز باید در دیدار برابر ملوان بندرانزلی در هفته سی و دوم لیگ برتر پشت سر بگذارد.
مسئولان باشگاه پاس همدان که تیم‌شان در بازی برابر فولادخوزستان در هفته سی و یکم از ناحیه دروازه لطمه خورد و پیروزی 2 برصفر در نیمه اول را با شکست 3 بر2 در پایان بازی عوض کرد، در تلاشند تا محرومیت مکانی را کاهش دهند و از وجود او در بازی مقابل ملوان استفاده کنند. در این خصوص از کمیته استیناف فدراسیون فوتبال فرجام خواهی شده تا شاید مکانی در بازی آینده پاس به میدان برود.

Sunday, April 18, 2010

مایلی‌كهن: برای مس آمادگی فوق‌العاده داریم

سرمربی تیم فوتبال سایپا كرج گفت: اصلی‌ترین دلیل عدم پیشرفت فوتبال كشورمان، ناآشنایی و عدم درایت متولیان و مسوولان فوتبال كشور نسبت به وظایف‌شان است.




محمد مایلی كهن پیرامون آخرین وضعیت آمادگی تیم فوتبال سایپای كرج در آستانه بازی دوشنبه برابر تیم مس كرمان اظهار كرد: خوشبختانه پس از بازی با تیم پرسپولیس كه بازیكنان سایپا با عملكرد خوب‌شان شایسته پیروزی بوده و به این مهم هم رسیدند، تمرینات ما به خوبی ادامه پیدا كرد و همه بازیكنان با تمام وجود در تمرینات شركت كردند. در حال حاضر هم آنها آمادگی فوق‌العاده‌ای برای بازی با مس داشته و همه ما مصمم هستیم كه با یك بازی قدرتمند سه امتیاز این مسابقه را بدست آوریم.


وی ادامه داد: این اتفاق در حالی روی داد كه بعضا عنوان می‌شد اگر نمایندگان ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه نگیرند آبروی فوتبال ما می‌رود، یا در سطحی بالاتر گفته می‌شد جسارتی برای مملكت ما خواهد بود، اما ما معتقدیم این‌ مسایل كوچكتر از آن است كه بخواهد آبروی مملكتی را ببرد؛ كما اینكه می‌بینیم ۴ تیم برتر باشگاه‌های انگلیس از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند، آیا در این حالت آبروی كشورشان رفته است؟! واقعا اینطور نیست.می‌تواند برنامه‌ریزی تمرینات تیم‌ها را تحت تاثیر قرار داده و در آنها خلل ایجاد كند.

سرمربی تیم سایپا در پاسخ به این سوال كه جدایی بسیاری از بازیكنان اصلی تیم سایپا در پایان فصل گذشته و جوانگرایی صورت گرفته در لیگ امسال تا چه حد می‌تواند پتانسیلی برای سال آینده این تیم باشد، تصریح كرد: تیم ما در این فصل بیشترین تغییرات را در تركیب بازیكنانش داشته و عمده بازیكنان اصلی تیم از سایپا جدا شدند. این اتفاق به دلایل مختلف روی داد كه برخی به علت پایان یافتن قراردادهایشان، برخی دیگر رقم بالایی برای تمدید قراردادشان درخواست كردند و... ما در این تیم تا حدی جوانگرایی كردیم، اما من همیشه واقع بین بودم و معتقدم به رغم تزریق درصدی از بازیكنان جوان و شایسته به تركیب سایپا اما باز هم بار اصلی تیم به روی نفرات باتجربه ماست كه كاملا حرفه‌ای عمل كرده و زندگی می‌كنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه بازیكنان باتجربه سایپا چنین هستند. قطعا تیم ما می‌تواند در فصل آینده با كمترین تغییرات نتایج بهتری نسبت به لیگ امسال بگیرد و البته هدفگذاری برای كسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نیز به میزان سرمایه ‌گذاری باشگاه درفصل بعد منوط است.


مایلی كهن ادامه داد: اگر بخواهم از مواردی از این دست كه در مقاطع نه چندان دور اتفاق افتاد اشاره كنم می‌توانیم به حضور مقطعی و كوتاه مدت آری هان در پرسپولیس اشاره كنیم كه پس از آن محكوم شدیم و پول كلانی را به وی پرداخت كردیم. رافائل بازیكن بسیار سطح پایینی بود كه به این تیم آمد و رفت و در جریان شكایتش از پرسپولیس، دوباره محكوم شدیم از بیت‌المال پول زیادی پرداخت كردیم و ۶ امتیاز هم از پرسپولیس كسر شد. لوبانسكی دروازه‌بان لهستانی بود كه حتی درون دروازه این تیم هم نایستاد اما پولش را تمام و كمال گرفت و رفت. یكی دو بازیكن پانامایی بودند كه آمدند و رفتند و پول‌های هنگفتی را هم گرفتند. متاسفانه در همه این موارد محكوم شدیم و پول بی زبان مردم به دلیل عدم آشنایی مدیران به قوانین و تخصص لازم در این زمینه، به افراد مختلف و موارد دیگر پرداخت شد.


احترام به قانون در آن كشورها اصلی است كه كسی نمی‌تواند ازآن عبور كند و این مساله هم عامل موفقیت آن كشورها شده است. قانون درآنجا براساس قدرت و نفوذ مدیران عامل در سیستم فوتبالی آن كشورها نیست و قوانین براساس پرطرفدار و كم‌طرفدار بودن تیم‌ها لحاظ نمی‌شود. قانون برای همه یكسان است و این عامل باعث زیبایی و جذابیت فوتبالشان شده و در نهایت به پیشرفت رسیده است. شرایط به اینجا می‌رسد كه ما فوتبالی از تیم‌هایشان می‌بینیم كه در بازیهای كامپیوتری همچنین شرایطی وجود نداشته و انسان دوست دارد بازی ۹۰ دقیقه‌ای‌شان ۹۰ ساعت به طول انجامد، چرا كه از دیدن آن خسته نمی‌شود.