Adbrite

Your Ad Here
Your Ad Here
Your Ad Here

Saturday, May 1, 2010

منچستریونایتد به دنبال هافبك اورتون

باشگاه منچستریونایتد تصمیم دارد استیون پیه‌نا مهاجم ۲۸ ساله اورتون را با قراردادی طولانی مدت به خدمت بگیرد.
رسانه‌های انگلیسی از جمله دیلی میل گزارش دادند كه باشگاه منچستریونایتد به دنبال جذب استیون پیه‌نا بازیكن میانی اورتون هستند.
این بازیكن اهل آفریقای جنوبی یكی از ستاره‌های اورتون در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بوده و بازی‌های درخشان او سبب شده تا سرآلكس فرگوسن به فكر جذب او بیافتد. او سابقه بازی در تیم آژاكس را در كارنامه خود دارد. با این حال سرمربی اورتون با این پیشنهاد مخالفت كرده و قصد دارد شرایط را برای حفظ این بازیكن مهیا كند

Friday, April 30, 2010

ماموریت فوتبال ایرانی؛ غریبه را بکش

۱.ژنرال ایرانی؛هر روز بهتر از دیروز!

وقتی بازی‌های رفت جام باشگاه‌های آسیا تمام شد، گفتند چرا از امیر قلعه‌نویی انتقاد می‌کنید؟ اگر بازی‌های برگشت را برد و به مرحله‌ی بعد رفت، چه خواهید گفت؟ بازی‌های برگشت برگزار شد و نتیجه برای سپاهان برنگشت. حالا لابد باز نباید انتقاد کرد؛ چون اگر قلعه‌نویی فصل بعد، با سپاهان، قهرمان آسیا شد، آن‌وقت منتقدان چه خواهند گفت؟ این در حالی‌ست که رسانه‌های مختلف، از الان برای نتیجه نگرفتن تیم‌ملی در بازی‌های هشت ماه آینده در قطر، عزا گرفته‌اند.

بالاخره باید یک فرقی باشد بین خودی و غریبه!
.شهریار ایرانی؛ پول را بردار و فرار نکن!

آقای حسن حبیبی در مصاحبه‌ای گفته‌اند قطبی پول‌ش را می‌گیرد و می‌رود.

در این مصاحبه، مشخص و معلوم نشده که مشکل پول گرفتن است یا رفتن. چون همین سال گذشته علی دایی با تیم‌ملی نتیجه نگرفت، همین‌جا ماند و تازه قرار است باقی پول‌ش را هم بگیرد و کسی نگران و ناراحت پول گرفتن و نتیجه نگرفتن نشد که نشد.

احتمالا مشکل همان نماندن و طلب نکردن باقی پول است!

تاج ایرانی؛خودروی ملی!

آقای تاج که دست فرمان‌شناس خبره‌ای هستند، دو ماه پیش اعلام کردند که تیم‌ملی با این دست فرمان، در مسابقات ده ماه دیگر، نتیجه نخواهد گرفت.

معلوم نیست چه‌طور آقای تاج این‌جا اشکال و مشکل در دست فرمان را متوجه نشدند و رودست خوردند.

احتمالا تقصیر بر گردن تفاوت ماشین‌های داخلی و خارجی است

.وطن‌پرست‌های ایرانی؛ با عرب‌ها در یک جبه

اماراتی‌ها خلیج فارس را در بازی با سپاهان، خلیج عربی معرفی کرده‌اند و این با اعتراض شدید تمام ایرانی‌های غیرتمند و وطن‌دوست از جمله جواد خیابانی مواجه شد.

چند روز قبل‌تر، مدیر تیم ملی امارات، فوتبال ایران را متزلزل خطاب کرد. به این اظهارنظر نه تنها اعتراضی نشد که بخش عمده‌ای از کارشناسان و مربیان عموما بیکار ایرانی از مسعود اقبالی تا اصغر شرفی آن را تائید کردند و مورد استقبال قرار دادند.

بالاخره وقتی نیمکت تیم‌ملی در تصرف یک خارجی خطرناک است، ابتدا با کمک خارجی‌های بی‌خطر باید او را بیرون کرد تا بعد یک دفعه‌ای میهن پرست شد و به اظهارنظر اماراتی‌های کم‌تر غریبه پاسخ داد.

Thursday, April 29, 2010

حماسه ده نفره آقای خاص؛پایان عصر بارسا

پیش بینی بدبین ها درست بود. اینتر دقیقا همان تیمی بود که می توانست بارسا را از لیگ قهرمانان حذف کند، گرچه این تیم نزدیک به یکساعت از زمان بازی را در جو وحشتناک نوکمپ ۱۰ نفره بازی کرد. اینتر در این بازی کاملا تاکتیکی با بستن فضاها و یارگیری های منطقه ای و من تو من بارسا را از نفس انداخت.شاید در این یکی دوسال هیچ تیمی در نوکمپ طوری بازی نکرده بود که بارسا در طول بازی فقط ۳ موقعیت گل داشته باشد، اما مورینیو بی ترس از چمن مرطوب و زمین بزرگ نوکمپ با یک یار کمتر به هدفش رسید.با این باخت بارسا مانده و جام قهرمانی اسپانیا که برای کسب آن هم نبرد سختی با رئال خواهد داشت.آنها که نزدیک به دوسال اروپا را روی انگشت چرخاندند حالا باید کنار بنشینند و تماشا کنند....
▪ تصمیم جنجالی ، اخراج موتا
در دقیقه ۲۸ ، داور بازی ، تیاگو موتا هافبک دفاعی اینتر را روی یک خطای نه چندان خطرناک از بازی اخراج کرد تا اعتراضها اوج بگیرد. دی بلیکر همچنین روی گل پیکه که در شرایط افساید به ثمر رسید اشتباه کرد تا عوض بازی رفت دربیاید. البته او در لحظات پایانی گل کرکیچ را هند اعلام کرد تا چندان هم یکطرفه قضاوت نکرده باشد.
▪ من آو د مچ!

بهترین بازیکنان زمین ، مردان خط دفاعی اینتر از زانتی تا مایکون و از ساموئل تا لوسیو بودند که کاملا بدون اشتباه بازی کردند. سه بازیکن تهاجمی این تیم ف میلیتو، اتوئو و اسنایدر هم درگیرانه و فداکارانه بازی کردند و با وجود عدم توفیق در کارهای تهاجمی انرژی خود را تا کالری آخر خرج کردند. کامبیاسو هافبک دفاعی اینتر هم عالی بود و لحظه ای از انجام وظیفه پاپس نکشید. کریستین چیوو هم یکی از خوبها بود بازیکنی که در مهار مسی و ژاوی تلاش زیادی به خرج داد.

پیکه مدافع بارسا بهترین بازیکن تیمش بود که علاوه بر رهبری خط دفاعی در لحظه گل تکنیک استثنایی خود را با دریبل سزارنشان داد.در بارسا اما پدرو، کیتا و مسی کمتر از حد انتظار نشان دادند و دنی آلوز کاملا بی دقت بازی کرد. چابی هم که در اکثر دقایق تحت تاثیر سیستم دفاعی مورینیو بود پاس گل این بازی را داد.بوسکتس هم که با فریبکاری باعث اخراج موتا شد مثل توره و میلیتو در انجام وظایف نسبتا موفق بود. اما زلاتان...اوکه در نیمه دوم تعویض شد در جنگ با مدافعان تیم سابقش بد کار نکرد اما هیچ فرصتی برای خودنمای وی وجود نداشت.

▪ ژوزه به فان خال رسید

مورینیو در دومین فصل حضور در ایتالیا به فینال لیگ قهرمانان رسیده است. او با تیمش صدرنشین سری آ هستند و در فینال جام حذفی نیز بازی می کنند و این درست همان شرایطی است که بایرن هم دارد. دو فینال لیگ قهرمانان و جام حذفی و صدرنشینی لیگ...آیا فینال امسال کاملترین نیست؟اگر پاسخ شما مثبت نباشد ، نمی توانید انکار کنید که این تاکتیکی ترین فینال ممکن خواهد بود. جایی که دو استراتژیست بزرگ از همین حالا تدارک برای این بازی فکری راآغاز کرده اند.
▪ بارسای بزرگ

با پایان بازی در حالی که ژوزه مورینیو مثل کودکان به داخل زمین دویده و شادی می کرد ، هواداران بارسا شروع به خواندن سرود تیمشان کردند و بازیکنان را مثل برنده ها به رختکن فرستادند. در عین حال استقبال آنها از اتوئو فوق العاده بود. انها با تشویق مهاجم سابق تیمشان در پایان بازی این بازیکن را احساساتی کردند.اتوئو دست روی قلبش می گذاشت و برای هواداران تیمی که هنوز عاشقش است بوسه می فرستاد...

Wednesday, April 28, 2010

حمله هواداران بارسلونا به ژوزه مورینیو

به گزارش نشریه كوریره دلو اسپورت، شب گذشته هواداران بارسلونا به اتومبیلی كه ژوزه مورینیو در آن بود حمله كردند اما آسیبی به سرمربی پرتغالی اینتر نرسید.  مورینیو در حال رفتن به محل كنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی اش بود اما این مسئله مانع از حضور به موقع او شد. گروهی از هواداران بارسا در مسیر حركت، منتظر رسیدن مورینیو بودند تا نقشه شان را اجرا كنند. این طرفداران خشمگین بارسا پس از متوقف ساختن اتومبیل مورینیو، با ضربات لگد سعی كردند در و شیشه ها را بشكنند ام مورینیو تنها از داخل اتومبیل به حركات آنها نگاه كرد. پلیس محلی به سرعت دخالت كرد و جمعیت را متفرق ساخت و به مورینیو كمك كردند تا به مسیرش ادامه دهد.

این دومین حمله به اینتری ها در بارسلونا بود. چند ساعت پیش از حمله به مورینیو، یك نفر نیز در فرودگاه به بازیكنان نرآـزوری حمله ور شده بود.

Sunday, April 25, 2010

ایران - کره جنوبی شانزدهم شهریور در سئول

به گزارش ایسنا، فریدون معینی با اشاره به این که گروهی که تیم ملی ایران در آن قرار گرفته، سخت ترین گروه رقابت های جام ملتهای آسیا است، گفت: به نظر من گروه D سخت ترین گروه حاضر در این رقابتهاست و همانطور که سایت فیفا به آن اشاره کرده این گروه به همراه گروه C که تیم های کره جنوبی، هند، استرالیا و بحرین در آن قرار دارند یکی از سخت ترین گروه این رقابتهاست. به نظر من گروه B گروه مرگ نیست و عربستان و ژاپن شانس بسیار زیادی برای صعود به مرحله بعد دارند. ولی گروه قطر که تیم های چین، کویت و ازبکستان در آن قرار دارند گروه بسیار راحتی است و براساس سیاست های کمیته برگزاری رقابت‌ها طوری تنظیم کرده اند که میزبان در سید ۱ باشد و به نسبت گروه راحت تری داشته باشد تا به نوعی یک امتیاز به میزبان داده شود و شانس صعودش بیشتر باشد، این طبیعی است چون مطمئنا اگر قطر به مرحله بعد صعود کند تماشاگر بیشتری از این رقابتها دیدن خواهد کرد.

سرپرست کمیته تیم‌های ملی با تشریح حریفان تیم ملی گفت: عراق با توجه به جنگ داخلی و تعلیق فیفا در یکی دو سال گذشته با افت مواجه شده اما این دلیل نمی شود که عراق حریف دست و پا بسته ای باشد، به هر جهت این تیم از پتانسیل خوبی برخوردار است و سبک بازی و توان بدنی عراقی ها مثل ماست و همیشه بازیهای ما و عراق به دلایل مختلف که می تواند پیشینه تاریخی هم داشته باشد حساس بوده اما به نظر من شانس و موقعیت ما بهتر است و ما دارای بازیکنان بهتری هستیم گرچه تیم عراق قهرمان دوره گذشته این رقابتهاست و به عنوان مدافع عنوان قهرمانی است وارد این رقابتها می شود اما من شانس این تیم را کم می بینم. کره شمالی همیشه در برابر ما چه در ایران و چه در پیونگ یانگ بازنده بوده و یا بازی به تساوی کشیده شده، اما حضور در جام جهانی می تواند از کره شمالی تیم قدری بسازد و تاثیر مثبتی روی بازی آنها داشته باشد و به همین دلیل کره شمالی را نمی توان دست کم گرفت. امارات هم در یکی دو سال اخیر حریف آسانی برای ما نبوده و ما همیشه در این یکی، دو سال اخیر برای رویارویی با این تیم مشکل داشتیم همانطور که در آخرین بازی در آزادی به سختی توانستیم یک بر صفر پیروز شویم و در امارات بازی به تساوی یک - یک انجامید، در حالی که یک بر صفر عقب بودیم. اماراتی ها لیگ خوب و پویایی دارید و در سال های گذشته فوتبالشان به خاطر برنامه ریزی صحیح متحول شده اما باز هم نفرات ما برتر از اماراتی ها هستند. به نظر من از این گروه صددرصد شانس صعود داریم و باید اقتدارمان را نشان دهیم.



معینی با اشاره به بازی تدارکاتی برای تیم ملی گفت: این بازیها هدفمند طراحی شود و ما خوشبختانه با سرمربی توانمند و دستیاران و آنالیزورهای خوبی که داریم می توانیم روند تغییرات حریفان را شناسایی کنیم و از امروز عراق ، کره شمالی و امارات باید زیر ذره بین قرار بگیرند. خوشبختانه با کره جنوبی همگروه نشدیم و براساس مذاکرات اولیه انجام شده بازی تدارکاتی ما در سپتامبر ۲۰۱۰ با کره جنوبی در سئول که فیفادی هم است انجام خواهد شد.



معینی در پایان گفت: باید از تیم ملی به صورت منطقی حمایت کنیم و به نظر من مربیانی که نسبت به کار سرمربی تیم ملی انتقاد دارند باید از تخریب چهره سرمربی و فدراسیون فوتبال در رسانه ها بپرهیزند