Adbrite

Your Ad Here
Your Ad Here
Your Ad Here

Saturday, April 17, 2010

همکاری فولاد با تیم های میهمان/ فهیم تر از تماشاگران

اهواز :

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان مجید جلالی گفت

باشگاه فولاد خوزستان تاکنون با کلیه تیم های

میهمان همکاری داشته و زمین تمرین در اختیار

آنها قرار داده است


به گزارش خبرنگار مهر در اهواز، مجید جلالی شامگاه جمعه پس کسب پیروزی تیمش در برابر پاس همدان در جمع خبرنگاران در ورزشگاه تختی اهواز اظهار داشت: با وجود اینکه سومین سال حضور در اهواز را پشت سر می گذارم ولی تاکنون فهیم تر و بهتر از تماشاگران امروز را در ورزشگاه تختی اهواز به چشم خود ندیده بودم که با وجود اینکه با دو گل از حریف عقب افتاده بودیم آنها بازهم به تشویق و حمایت تیم خود مشغول بودند.

وی افزود: همه تیم ها معتقد هستند که اگر گل اول را در اهواز به ثمر برسانید خود تماشاگران با شعارهای تند خود تیم خود را از پا می اندازند ولی امروز با وجود اینکه دو گل اول را از حریف دریافت کردیم ولی آنها به حمایت خود ادامه دادند و در نهایت فولاد موفق به جبران نتیجه و کسب پیروزی شدد به همین دلیل این برتری را به تماشاگران تقدیم می کنم.

جلالی تصریح کرد: بازی با کیفیتی بود و احساس می کنم فولاد شخصیت تیم خوبی به دست آورده است و جا دارد از کلیه بازیکن فولاد برای ارائه این بازی با کیفیت قدردانی کنم.

سرمربی فولاد خوزستان در خصوص انتقاد سرمربی پاس همدان برای ندادن زمین به این تیم گفت: زمین برای تمرین پاس همدان برای ساعت 7 و 30 دقیقه هماهنگ شده بود ولی آنها ساعت 6 آمدند به همین دلیل منطقی است که کمی معطل می شوند ولی آنها تحمل معطلی را نداشتند و به هتل محل اقامت خود بازگشتند.

وی تاکید کرد: باشگاه فولاد خوزستان تاکنون با کلیه تیم های میهمان همکاری خوبی داشته و با وجود اینکه وظیفه باشگاه نبوده محل تمرین در اختیار تیم ها قرار داده است.

جلالی در خصوص اعتراض خود به بازیکن فولاد برای انداختن توپ به خارج برای مداوی بازیکن مصدوم تیم حریف گفت: فلسفه انداختن توپ به خارج این است که یک بازیکن مصدوم را مداوا کنند نه اینکه برای بازیکنی که تمارض می کند و تظاهر به مصدومیت می کند توپ را به خارج از زمین انداخت.

بازی تیم های فولاد خوزستان و پاس همدان روز جمعه در ورزشگاه تختی اهواز با نتیجه 3 بر 2 به سود فولاد ها به پایان رسید.

No comments:

Post a Comment