Adbrite

Your Ad Here
Your Ad Here
Your Ad Here

Friday, April 23, 2010

یک تیم دسته اولی فینالیست جام حذفی شد / شگفتی‌ساز قهرمان را حذف کرد

تیم گسترش فولادتبریز با برتری مقابل ذوب آهن اصفهان به دیدار نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور راه یافت، تا شگفتی خود را در این رقابت‌ها کامل کند و به عنوان یک تیم دسته اولی به فینال این رقابتها صعود کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال گسترش فولاد تبریز و ذوب آهن اصفهان از ساعت 16 امروز جمعه برگزارکننده نخستین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز بودند.



این دیدار جذاب و تماشایی که در هوای بارانی شهر تبریز برگزار شد در پایان به برتری 2 بر صفر تیم میزبان و صعود این تیم به دیدار نهایی بیست و دومین دوره مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور انجامید.



تیم گسترش فولادتبریز که در نیمه اول با گل دقیقه 16 ناصر کیوان آذر ذوب آهن را پشت سرگذاشته بود در نیمه دوم نیز مقابل حملات پرتعداد تیم ذوب آهن همچون 45 دقیقه اول دوام آورد و با گل دقیقه 89 "سیلاس" به برتری 2 برصفر رسید.



در حالیکه تیم گسترش فولادتبریز خود را برای جشن پیروزی و صعود به دیدار نهایی جام حذفی آماده می کرد، داور در دقیقه 1+90 به سود تیم ذوب آهن اعلام پنالتی کرد، که این ضربه پنالتی را حسن اشجاری به بیرون زد.



بدین ترتیب تیم نوپای گسترش فولاد تبریز که در لیگ دسته اول بازی می کند و در مراحل گذشته تیم‌هایی چون مس رفسنجان، داماش گیلان و پیکان قزوین را از پیش رو برداشته بود در دیدار نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی مقابل برنده بازی امروز تیم‌های پرسپولیس و صبای قم صف آرایی خواهد کرد.


تیم ذوب آهن در حالی مقابل گسترش فولاد تبریز تن به شکست داد که در دقیقه 60 این بازی کمک داور دوم (سعید زارع) بنا بر دلایلی نامعلوم از پذیرش گل این تیم خودداری کرد.


ذوب آهن مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی بود که در مرحله نیمه نهایی فصل جاری این مسابقات با جام وداع کرد.


قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال گسترش فولاد تبریز و ذوب آهن اصفهان برعهده یدالله جهانبازی بود. او در این بازی به حمید دیوسالار، ماکان و قربانپور از تیم گسترش فولادتبریز و علی احمدی و محمدرضا خعلتبری از تیم ذوب آهن کارت زرد نشان داد.

No comments:

Post a Comment