Adbrite

Your Ad Here
Your Ad Here
Your Ad Here

Friday, April 30, 2010

ماموریت فوتبال ایرانی؛ غریبه را بکش

۱.ژنرال ایرانی؛هر روز بهتر از دیروز!

وقتی بازی‌های رفت جام باشگاه‌های آسیا تمام شد، گفتند چرا از امیر قلعه‌نویی انتقاد می‌کنید؟ اگر بازی‌های برگشت را برد و به مرحله‌ی بعد رفت، چه خواهید گفت؟ بازی‌های برگشت برگزار شد و نتیجه برای سپاهان برنگشت. حالا لابد باز نباید انتقاد کرد؛ چون اگر قلعه‌نویی فصل بعد، با سپاهان، قهرمان آسیا شد، آن‌وقت منتقدان چه خواهند گفت؟ این در حالی‌ست که رسانه‌های مختلف، از الان برای نتیجه نگرفتن تیم‌ملی در بازی‌های هشت ماه آینده در قطر، عزا گرفته‌اند.

بالاخره باید یک فرقی باشد بین خودی و غریبه!
.شهریار ایرانی؛ پول را بردار و فرار نکن!

آقای حسن حبیبی در مصاحبه‌ای گفته‌اند قطبی پول‌ش را می‌گیرد و می‌رود.

در این مصاحبه، مشخص و معلوم نشده که مشکل پول گرفتن است یا رفتن. چون همین سال گذشته علی دایی با تیم‌ملی نتیجه نگرفت، همین‌جا ماند و تازه قرار است باقی پول‌ش را هم بگیرد و کسی نگران و ناراحت پول گرفتن و نتیجه نگرفتن نشد که نشد.

احتمالا مشکل همان نماندن و طلب نکردن باقی پول است!

تاج ایرانی؛خودروی ملی!

آقای تاج که دست فرمان‌شناس خبره‌ای هستند، دو ماه پیش اعلام کردند که تیم‌ملی با این دست فرمان، در مسابقات ده ماه دیگر، نتیجه نخواهد گرفت.

معلوم نیست چه‌طور آقای تاج این‌جا اشکال و مشکل در دست فرمان را متوجه نشدند و رودست خوردند.

احتمالا تقصیر بر گردن تفاوت ماشین‌های داخلی و خارجی است

.وطن‌پرست‌های ایرانی؛ با عرب‌ها در یک جبه

اماراتی‌ها خلیج فارس را در بازی با سپاهان، خلیج عربی معرفی کرده‌اند و این با اعتراض شدید تمام ایرانی‌های غیرتمند و وطن‌دوست از جمله جواد خیابانی مواجه شد.

چند روز قبل‌تر، مدیر تیم ملی امارات، فوتبال ایران را متزلزل خطاب کرد. به این اظهارنظر نه تنها اعتراضی نشد که بخش عمده‌ای از کارشناسان و مربیان عموما بیکار ایرانی از مسعود اقبالی تا اصغر شرفی آن را تائید کردند و مورد استقبال قرار دادند.

بالاخره وقتی نیمکت تیم‌ملی در تصرف یک خارجی خطرناک است، ابتدا با کمک خارجی‌های بی‌خطر باید او را بیرون کرد تا بعد یک دفعه‌ای میهن پرست شد و به اظهارنظر اماراتی‌های کم‌تر غریبه پاسخ داد.

No comments:

Post a Comment