Adbrite

Your Ad Here
Your Ad Here
Your Ad Here

Wednesday, April 21, 2010

نگرانی بنیتس از سفر تیمش به مادرید


رافا بنیتس با ابراز نارضایتی از تصمیم سران یوفا برای برگزاری رقابت‌های لیگ اروپا در تاریخ از پیش تعیین شده، نگرانی خود را از خستگی شاگردانش در سفر به مادرید بیان کرد.
به دلیل فوران آتشفشانی در ایسلند، پروازهای اروپایی با اختلالات فراوانی مواجه شده و تعطیلی فرودگاه‌ها برگزاری دیدارهای اروپایی را نیز با سختی‌هایی مواجه کرده است، بدین ترتیب که بنیتس و شاگردانش باید زمینی عازم اسپانیا شوند. این مربی اسپانیایی به این نکته اشاره کرده که بیش از هر چیزی نگران سفر برگشت تیمش از مادرید به لیورپول است که ممکن است خستگی بازیکنان تیمش در این سفر، روی عملکرد این تیم در دیدارهای لیگ برتر تاثیرگذار باشد. بنیتس در اینباره گفت: «ما شرایط را ساعت به ساعت مورد بررسی قرار می‌دهیم . ما دو راهکار پیش‌رو داریم و مهم‌ترین مسئله برای ما برگشتمان است.
ما نهایت تلاشمان را می‌کنیم تا به سمت مادرید پرواز کنیم ولی باید منتظر بمانیم. به علاوه باید برنامه سفربرگشتمان را نیز تعیین کنیم و نکته جالب توجه اینجاست که ما روز یکشنبه هم باید در رقابت‌های لیگ برتر مقابل برنلی قرار بگیریم. اگر فرودگاه‌ها باز باشند، ما شاید بتوانیم مستقیما به آنجا برویم ولی در حال حاضر مشکل اصلی ما سفر برگشتمان است. در چنین شرایط خاصی بهتر بود که بازی‌ها به تعویق می‌افتاد ولی در نهایت باید به مادرید سفر کنیم. ما دیروز اندک فرصتی داشتیم که به بازیکنان استراحت بدهیم. این شرایط ایده‌آل ما نیست ولی باید نهایت تلاشمان را به کار بگیریم تا بهترین راه را برای بازیکنانمان برگزینیم. تنها خبری که ما داریم این است که به لندن خواهیم رفت و باید ببینیم که چه رخ خواهد داد. شاید تا آن زمان فرودگاه‌ها بازشوند و بتوانیم به سمت مادرید پرواز کنیم.»

No comments:

Post a Comment