Adbrite

Your Ad Here
Your Ad Here
Your Ad Here

Sunday, May 30, 2010

جرارد دوباره در تمرین انگلیس

فابیو كاپلو از حضور دوباره استیون جرارد در تمرین‌های تیم ملی انگلیس خبر داد.



سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال انگلیس در نشست خبری روز شنبه خود اعلام كرد: جرارد دوباره به تمرین‌های این تیم برگشته است و می‌تواند به طور كامل تمرین كند.



كاپیتان لیورپول در جریان تمرین پنجشنبه انگلیسی‌ها دچار آسیب دیدگی شد و این خبر باعث نگرانی هواداران تیم ملی فوتبال انگلیس نیز شد.



به گفته كاپلو، جرارد می‌تواند در دیدار دوستانه انگلیس ـ ژاپن كه یكشنبه شب برگزار می‌شود، به میدان برود.



به گفته دن فابیو در مسابقه برابر آسیایی‌ها، تام هادلستون و آرون لنون هر دو از تاتنهام همانند درن بنت، فرصت بازی از ابتدای مسابقه را خواهند داشت. در درون دروازه هم دیوید جیمز از پورتسموث قرار خواهد گرفت. او از آوریل ۲۰۰۹ تاكنون فرصت حضور درون دروازه انگلیسی‌ها را نداشته است.



سرنوشت گرت بری مهاجم منچسترسیتی برای حضور در جام جهانی همچنان مبهم است. معلوم نیست كه آیا او می‌تواند انگلیسی‌ها را در جام جهانی نوزدهم همراهی كند و یا خیر؟ گفته می‌شود وضعیت او روز سه‌شنبه از سوی پزشكان تیم ملی فوتبال انگلیس مشخص خواهد شد.



كاپلو با ابراز خوش‌بینی درباره این بازیكن گفته بود، اوضاع به نظر بهتر شده است. تا پایان هفته منتظر او می‌مانیم اما ما همه خوش‌بین هستیم.



بازیكن سیتی به دلیل آسیب دیدگی، نگران حضور در جام جهانی است. كاپلو اعلام كرده است تا ابتدای ژوئن برای بازگشت او منتظر خواهد ماند. تیم‌های حاضر در جام جهانی باید فهرست نهایی خود را روز نخست ماه ژوئن اعلام كنند.



تیم ملی انگلیس در نخستین بازی خود در جام جهانی ۱۲ ژوئن برابر آمریكا به میدان خواهد رفت

No comments:

Post a Comment