Adbrite

Your Ad Here
Your Ad Here
Your Ad Here

Friday, June 25, 2010

آبی پوشان ایتالیا با سرافکندگی آسمان آفریقا را ترک کردند


به گزارش خبرگزاري فارس از ساعت 18:30 و از گروه ششم ايتاليا، قهرمان جام‌جهاني 2006 به مصاف اسلوواكي، تازه‌وارد شگفتي‌ساز جام رفت و 3 بر 2 مغلوب شد تا در دور نخست با جام وداع كند.

در اين جدال كه در ورزشگاه اليس‌پارك شهر ژوهانسبورگ به قضاوت هوارد وب،‌ داور انگليسي انجام شد،‌ آبي‌پوشان ايتاليا در نيمه اول مغلوب گل دقيقه 25 روبرت ويتك شدند تا با شكست يك بر صفر به رختكن بروند.
در 45 دقيقه نخست مردان ليپي بازي بي‌هدفي ارائه كردند تا اسلوواكي از اين فرصت براي تدارك چند حمله و زدن گل برتري استفاده كند.

در نيمه دوم شاگردان ليپي با چند تغيير به بازي برگشتند و فشار زيادي به تيم پيروز ميدان آوردند. ايتاليا در دقيقه67 با ضربه كواكيلارا مي‌توانست به گل برسد اما اسكورتل مدافع اسلوواك‌ها توپ را از روي خط برگرداند و تيم داوري اين صحنه را گل اعلام نكرد، اگر چه تشخيص اين صحنه از طريق دوربين‌هاي تلويزيوني دشوار بود.

در دقيقه 73 ويتك گل دوم اسلوواكي را زد؛ اما دي‌ناتاله گل نخست آبي‌پوشان را در دقيقه 81 به ثمر رساند و باعث اميدواري يارانش براي تغيير نتيجه شد. با اين حال اسلوواك‌ها در دقيقه 89 دست به حمله زدند و توسط كوپونك به گل سوم رسيدند. ايتاليا در دقيقه 93 توسط كواكيلارا به گل دوم رسيد تا 3 بر 2 شكست بخورد و حذف شود.

دراين مصاف استربا، ويتك، پكرايك از اسلوواكي،‌ كاناوارو، چيليني و په‌په و كواكيلارا از ايتاليا كارت گرفتند.

با اين نتيجه اسلوواكي 4 امتيازي شد و به عنوان تيم دوم پس از پاراگوئه به عنوان صعود كرد.

No comments:

Post a Comment