Adbrite

Your Ad Here
Your Ad Here
Your Ad Here

Monday, April 19, 2010

تلاش باشگاه پاس برای کاهش محرومیت سوشا مکانی


مسئولان باشگاه پاس همدان در تلاشند تا محرومیت سوشا مکانی، دروازه‌بان تیم فوتبال این باشگاه را کاهش دهند و در بازی مقابل ملوان بندرانزلی از وجود او استفاده کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، سوشا مکانی در جریان دیدار پاس همدان - مقاومت سپاسی شیراز با برخی از بازیکنان این تیم شیرازی و عوامل برگزاری مسابقه درگیری پیدا کرد که متعاقب آن از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با محرومیتی یک جلسه‌ای از همراهی تیمش جریمه شد.
دروازه بان جوان و ملی پوش تیم پاس که در بازی برابر مقاومت با کارت قرمز از زمین اخراج شده بود، در بازی مقابل فولادخوزستان نتوانست تیمش را همراهی کند و علاوه بر این محرومیت تعیین شده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را نیز باید در دیدار برابر ملوان بندرانزلی در هفته سی و دوم لیگ برتر پشت سر بگذارد.
مسئولان باشگاه پاس همدان که تیم‌شان در بازی برابر فولادخوزستان در هفته سی و یکم از ناحیه دروازه لطمه خورد و پیروزی 2 برصفر در نیمه اول را با شکست 3 بر2 در پایان بازی عوض کرد، در تلاشند تا محرومیت مکانی را کاهش دهند و از وجود او در بازی مقابل ملوان استفاده کنند. در این خصوص از کمیته استیناف فدراسیون فوتبال فرجام خواهی شده تا شاید مکانی در بازی آینده پاس به میدان برود.

No comments:

Post a Comment